Helpdesk

Gebruik dit formulier om een incident aan te melden
bij de IPROX-helpdesk.

Stap 12
* Velden met een * zijn verplicht
Uw gegevens

Gegevens over de omgeving

Op welke omgeving(en) heeft deze melding betrekking?

Omgeving(en) *

Vul hieronder zo mogelijk het Item ID en/of het internetadres van de pagina in.
Rechts naast dit formulier ziet u hoe u het Item ID kunt opzoeken.
Het internetadres vindt u boven in uw browser en ziet er als volgt uit: 
http://www.uwwebsite.nl/pagina

Beschrijf de melding

Geef hieronder een omschrijving van het incident. Denk hierbij aan vragen als: Sinds wanneer speelt het? Heeft het betrekking op meerdere gebruikers? Is het reproduceerbaar? In welke browser(s) en versie treedt het incident op?

Om de melding te verduidelijken verzoeken wij u indien mogelijk één of meerdere screenshots mee te sturen. Klik hieronder op de knop [Bladeren] rechts van het invoerveld om een bestand te selecteren.

Bereikbaarheid Helpdesk

De IPROX Helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar via 035 - 7600 301.

IPROX HELP

Kijkt u ook eens op http://help.iprox.nl/. Veel van uw vragen worden daar beantwoord!

Item ID opzoeken

item-id

Het Item ID van de pagina kunt u vinden als u in de redactieomgeving met de muis over een icoon gaat van een pagina (artikel, mailform, index etc.). Bij deze mouse-over actie verschijnt er een kader waarin het Item ID is af te lezen. Dit werkt alleen als u geen IPROX-dialoogvenster open heeft staan.

Het Item ID is ook te vinden op het informatie tabblad van de pagina of het item-dialoog.

Screenshot toevoegen

Indien mogelijk verzoeken wij u screenshots mee te sturen van de melding. Zie ook de handleiding voor meer informatie.

---